НАЈЧЕШЋЕ ПОСТАВЉЕНА ПИТАЊА
Прецизни одговори на ваша најчешће постављена питањаНАЈЧЕШЋЕ ПОСТАВЉЕНА ПИТАЊА
Желим да наручим, а не знам како?
Алтернативно можете да кликнете овде да прочитате наше детаљно упутство за куповину!
Колико кошта испорука до дома?
За колико времена ми стиже пошиљка?
На који начин могу да платим наруџбину?
ТРЕНУТНО ЈЕДИНИ НАЧИН ЈЕ ПЛАЋАЊЕ ПОУЗЕЋЕМ.
Ускоро ћемо омогућити и ове опције:
- Плаћање Мобилном Апликацијом
- Плаћање Кредитном Картицом
- Плаћање Банкарским Трансфером
Моја пошиљка касни?
Ако вам касни или вам хитно треба пошиљка, позовите директно на CITY EXPRESS (доставна компанија) на телефон: 0800 30 93 000 И дати референтни број налога.
Где се налази ваша продавница?
НАМА је интернет продавница, производе можете да наручите одакле желите.
Испоручујемо наше производе на вашу кућну адресу.
Које је ваше радно време?
Улаз у НАМА је отворен 24/7 све што треба је да имате интернет.Радно време телефонског центра за информације и рекламације је од 8-17 часова радним данима
Дали имате класичну продавницу?
Ми немамо у блиској будућности планове за отварање класичне продавнице, јер сматрамо да је 21. век доба Интернета. У исто време, наше највеће задовољство је раст оваквог начина трговине, а све већи део грађана у Србији се одлучује за куповину преко интернета.
Где се налазите?
А наше седиште је у Новом саду, Адреса овде.
Допада ми се један производ,али се непојављује на вашој веб страници?
Вероватно сте видели производ док је био на залихама, а ако се производ више не појављује у категорији у којој сте је видели, то значи да немамо исте на залихама.
Ми то радимо искључиво у циљу да буду видљиви само производи које имамо на лагеру, иначе освежавамо базу залиха сваког радног дана у 10:00.
Дали су производи исти као на фотографијама?
.Преко 90% фотографија производа које продајемо су направљене од стране нашег тима.
Преосталих 10% су обично фотографије произвођача производа, а ми их постављамо само ако одговарају производу и испуњавају наше критеријуме квалитета
Неуспевам наручити онлине,страница одбија наруџбину?
Највероватније да је дошло до неке грешке….
Најчешће грешке којих се непроцесуирају наруџбине су:
1. У поље за телефон сте поставили косу црту /
2. Нисте попунили сва поља
3. Већ имате регистрован профил и желите да направите нову наруџбину са исте е-маил адресе,а нисте се улоговали на свој нама налог.
Алтернативно прочитајте наше детаљно упутство за куповину!
Ја сам у иностранству, могу ли да купим производе неком у Србији?
Можете!
У адреси за доставу морате да унесете исправну адресу примаоца.
Такође морате уписати тачан телефонски број примаоца у Србији, јер пре испоруке, курири контактирају примаоце на телефон (без телефонског броја, пошиљке се не испоручују)
Дали могу да заменим или вратим производ?
Да ли могу да заменим производ за неки други производ из вашег асортимана?
Можете !
Производ можете заменити неоштећен, некоришћен у оригиналном неоштећеном паковању у року од 14 дана од преузимања. А претходно се обратите нама на телефон 062 388 777 да бисмо се договорили о замени.
Обавезно је да производ који пошаљете буде добро заштићен, уколико се оригинално паковање или производ на било који начин оштети, нећемо га моћи заменити.
Поштарина у случају замене иде на терет купца.
Производ ми не одговара, можете ли ми вратити новац?
Можемо !
Производ који вам не одговара може бити враћен неоштећен, неискориштен у оригиналном неоштећеном паковању, уз купопродајни уговор и број трансакцијског рачуна, у року од 14 дана од преузимања. Новац враћамо искључиво на трансакцијски рачун.
Обавезно је да производ који враћате буде добро заштићен, уколико оригинално паковање или производ буде оштећен на било који начин, нећемо моћи да вратимо новац.
Поштарина за повраћај робе иде на терет купца.
Нисте нашли одговор на ваше питање?
Уколико неможете да пронађете информације које тражите, стојимо Вам на располагању у сваком тренутку.